lördag 6 mars 2010

Vilken härlig dag vi har idag!!

Kallt, visst men soligt och härligt. Jag blir så mycket gladare och får mycket mer energi och ork att göra saker när solen lyser!!
Jag och Alfred har varit ute en stund nu på förmiddagen. Vi blev härligt rosiga om kinderna och Alfred fick inspekterat morfars släpkärra som han kallar för "bilen" vilket är allt med hjul! Haha

Knåpade ihop ett kort snabbt som attan innan. Ville så gärna testa att färglägga min nya stämpel från tingtura. Gillar deras stämplar så mycket. De är så annorlunda och jag blir glad av dem! 
Det blev ett väldigt enkelt kort. Men varför har jag inte fotat mina alster utomhus tidigare?? Färgerna kommer mer till sin rätt i naturligt ljus.
Gjorde ett likadant kort fast i 10x10 med utav spillbitarna som blev över. Tråkigt med samma papper igen kanske men kan va bra att ha ett kort till på lager!
 


Tjohopp ha det fint kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)