söndag 7 mars 2010

Ljuva pasteller

Som jag tidigare berättat så fyller min älskade mormor 85 år snart. Det är ju så himla svårt att komma på vad man ska ge henne för hon har ju allt. Ja till och med jag har svårt att komma på vad sjutton man ska önska sig när man fyller år och då är jag ju 60 år yngre än mormor haha! Jag tänkte i alla fall göra några kort som hon ska få som hon får ge till dem hon tycker. Idag blir det pasteller som gäller. Jag hoppas från stil till stil i varje inlägg nu tycker jag. Ingen röd tråd i denna blogg inte. *smile*
Bilderna är Penny Black stickers som har fått komma fram igen. Det är lustigt vad mycket man hittar när man väl börjar gräva i pyssel skåpet!
Ha en trevlig söndag kväll! Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Kul idé att ge bort några kort!! Fina korten var!

    Klart du får vara med i swappen, kände ju direkt igen dig nu när jag gick in i bloggen!! Du var ju med i samma spillbitsswapp som jag, så vi känner ju varandra superbra, eller hur? ;-)

    Välkommen!! Skicka mig din adress bara, så hör jag av mig nästa vecka... Håll utkik i swapbloggen!

    Kram ScrapLinda

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tomt i huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

    Tack för inspirationen. Igelkotten är ju helt enkelt för SÖT. Kanonfina kort

    Lisbet

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)