måndag 15 mars 2010

Fy för förkylning..

Jag är så in i helsike förskyld nu igen. Alfred har varit dålig i en vecka och i samma veva som jag trodde att jag hade klarat mig så blev jag dålig.. Urrk.. Men nu har jag kämpat mig igenom helgen på jobbet och nu är jag iaf ledig i två dar och sen jobbar jag bara torsdag och frdag så jag har nog tid att kurera mig.. Får jag hoppas. Man har ju aldrig tid att vara sjuk och vara sängliggandes så man blir frisk snabbt när man är småbarns förälder.. Nä nu klagar jag för mycket. Nog om det.
Jag gjorde två kort till igår som jag tänkte visa idag. Ett påskkort till och ett grattiskort. De är ganska sparsamt dekorerade men jag tycker det kan vara skönt ibland det med.
 Jag har använt mig av stämpeln jag fyndade på tradera med kaniner på från tingtura och textstämpeln kommer från kortmakaren.

 
Detta är nästan likadant som det förra pga att jag använde samma mönsterpapper och cs. Jag tyckte det var en fin kombo helt enkelt. Har klippt ut en fjäril och satt på som dekoration och så en massa små halvpärlor lite här och där.
Nä fy tusan va hungrig jag är nu måste jag ha i mig lite käk i kistan känner jag.
Tjohopp! Kram Mia

1 kommentar:

  1. Härliga kort :) Ibland vill man ha lite enkelhet i tillvaron och på kort ;)
    Hoppas ni krya på er för det är så trist att vara sjuk. Men vem får vara sjuk när man har barn...inte många ;);)
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)