fredag 26 mars 2010

25-årsdag och födelsedagsswap!

Igår morse så väckte Chrille och Alfred mig med skönsång och paket. Ett presentkort på skor! Himla skoj att få köpa ett par nya vårskor! =)
På förmiddagen hade jag min vän Emma på besök med sin syster Cecilia för att titta på bröllopsinbjudningar till Ciccis bröllop. Vi Kom överens om en design som jag kommer att cisa i bloggen lite senare framöver. Himla kul att få ett sånt uppdrag! Ska bli skoj att åka och handla materialet snart! Jag fick en helt underbar bukett med blommor av dem i härligt våriga färger och lite choklad!
Sen kom mamma och min kusins sambo Cicci och hennes två barn Wilma och Emilia på besök och vi åt prinsesstårta och busade med Alfred. Jag fick en jättefin orkidé av dem! Tusen tack för det!
Mamma hade köpt 30 rosor men vi plockade bort 5 haha och ett jättefint halsband och ett armband till, jag har tidigare fått ett par snygga pumps av mamma och pappa med. Tusen tack för allt allihopa!
Som om inte detta vore nog så är jag ju med i en födelsedags swap på Scrappiz och har fått 8 stycken paket hittils att öppna! Här kommer det bilder på allt jag fick och de fina korten alla skickat med!
Från Cecsve fick jag fint bling och pearlmaker
Från Adaniels fick jag en fin stämpel från Saray kay
Från Helles fru fick jag en distress dyna
Från Ina 7117 en massa bling från prima!
 Från Lambisoft fick jag denna härliga stämpel från forma hantverk!
Från Llg7007 fick jag blad och fluid chalk!
Från Mammapuh en svart distressdyna!
Från Pawwe två fina stämplar och fina blomblad!

Jag är hur nöjd som helst och då har jag inte fått alla paket från födelsedagsswapen ännu. Har ni sett alla fina korten de skickade med sina paket! Jättekul att se alla olika stilar och tekniker!

Ha en riktigt bra dag allihopa!
Kram Mia

4 kommentarer:

  1. GRATTIS i efterskott min vän!!!
    Va mycket fint du har fått!! Yihooo!!! Verkar vara en kul grejj med födelsedags swap!!
    Ha en härlig dag Kramar Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Mia! Hittade din lilla pysselblogg och den är superfin, och sen ska vi ju inte tala om hur duktig du är!! Du gör ju jättefina saker...får mig att fundera över om vi verkligen kan va släkt...hehe. Jag har varken tålamod eller fantasi till sånt. Men nu vet jag ju helt klart vem jag ska vända mig till om jag behöver ha tag på ngt hemgjort pyssel :)

    Säger det igen som jag sagt många gånger innan, vi måste ses...vill så gärna se hur ni bor och så vill jag ju träffa lilla Alfred (som antagligen inte är så liten längre)

    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Hej igen Mia, kikar in och lämnar länk till min nya blogg som du är välkommen att besöka om du vill. Kram

    http://www.jimmyssyster.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott.
    Och tack för det jättefina paketet du hade skickat. Du kan tro att jag skrattade när jag såg att du hade fått mig i påskswappen. Hur stora är oddsen att man får varandra?! :)

    Jättehärliga saker och tack för tipset med äggen.
    Jag ska ta foto och lägga upp det i min blogg snart. :)

    Kram
    Ciza

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)