söndag 14 mars 2010

Shoppat på mässan!

Igår var jag och min kära svärmor Ulla på Svenska scrap & stämpelmässan som var på Åhaga i Borås. Det var väldigt kul men vad trött man blir. Jag har svårt att samla mig och har ingen som hellst aning om vad jag vill ha när det är så mycket folk och saker runt om kring så shoppa över nätet är egentligen det bästa för mig. Men det är ändå skönt att kunna klämma och se på sakerna och få enuppfattning om hur stora/små vissa förpackningar verkligen är.
Har ingen tid att sitta här just nu så jag visar lite bilder på det jag köpt och vad jag hunnit göra hittills.
Detta är fem minikort i storlek 7,5x7,5 cm. Kycklingarna har jag lagt på "flock" som känns lite som sammet och får de att se ludna ut. En rolig effekt tycker jag.
Jag handlade mer saker men som alltid när jag varit och handlat så kommer jag alltid på att man skulle tagit kort efter att jag öppnat flera förpackningar. Köpte skärblad och bigblad till min skärmaskin och lite ny ez-foam. Ulla köpte en jättefin personlig stämpel till mig från ett företag från Norge som jag har sett många som har. Jag blev hemskt glad för den, tusen tack Ulla, och det ska bli roligt när den kommer på posten om ca. 2 veckor. Är det något jag har missat nu?? Jaja det blir la väl i så fall.
Nu måste jag kila.
Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Ramlade in här på ett bananskal och såg att du också bor i Mark! Kul!
    Själv var jag på mässan idag och handlade en del :D

    SvaraRadera
  2. Vilka fina påskkort du gjort!! Jösses, jag är låååångt ifrån att skapa med de nya grejerna!! Måste ju fundera flera gånger fram och tillbaka först.....

    Nu dröjer det inte länge innan du får veta vem du ska vara påskhare åt.... spännande!!

    Kram ScrapLinda

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)