onsdag 24 mars 2010

Påskswappen!

Jag är med i en påskswapp som Linda håller i.
Redan i fredags förra veckan dök mitt paket ner i brevlådan från min hemliga påskhare! Nja inte så hemlig längre eftersom man ska avslöja sig i brevet. Min påskhare är Ciza Patricia  Kolla in hennes fina blogg hon gör så mycket fina saker!
Kolla in bilden nedan för att se allt fint jag fick! Tack Patricia för allt fint!
Det är fina fjädrar i olika färger, tre små söta stämplar, stickers, band, klämmor och servetter som jag fick en liten beskrivning på hur man kan använda på kort som jag ska testa! Tusen tack min lilla påskhare! Hon hade även gjort ett jättefint kort som syns på bilden.

Nä nu ska jag städa huset och baka cocos-kaka och morotskaka för jag ska ha lite fika gäster imorgon och så fyller jag 25 år imorgon med. Usch. Nu är man inte kalla sig för ungdom längre och närmare 30 än 20. Fy tusan så gammal man känner sig. Kan inte fatta att det är 5 år sedan man fick gå på systemet första gången. Jag tror att jag har åkt på 30-års krisen nu faktiskt haha!! =)

Hej svejs då mina vänner
Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Så härligt att du tyckte om ditt påskpaket. :)
    Och tack för dina fina ord både här och i min blogg. :)
    Det ska bli jätteskoj att se vad du skapar av sakerna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina grejer du fick!! :-) Och du, man är INTE gammal vid 25!!!! själv tyckte jag det var den bästa åldern ever, ska nog stanna där för resten av livet tror jag... ;) Så ja, jag är också 25!! ;-) Kul med påskswapp! Kram /Ebba (ww.ebba.anknet.se)

    SvaraRadera
  3. Grattis Mia!!! 25 är inte så farligt att fylla. Nu är du bara ett år bättre, ett år vackrare och ett år smartare än innan.

    SvaraRadera
  4. Vilket kul paket du fick!! Så roligt att du ville vara med!!

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)