onsdag 30 maj 2012

Kenny K.. Igen!


Hejsan!
Jag gillar denna stämpeln jag blir så glad när jag ser henne. Har ett beställningskort att visa idag. Beställaren ville ha en speciell text och gärna att texten stod inuti ett hjärta samt rosa eller röda blommor. Som ni ser blev det rosa och gula blommor men hoppas att det går fint det med. Lite klurigt men jag tycker nog att jag fick till det ganska bra. 
 Detta kortet tog jag ute på altanen.
Motivet är såklart färglagt med distress markers och en vattenpensel. Har satt fast henne med 3d kuddar för en upphöjd effekt. Papper?? Gissa?? Japp Echo park offcårse.

Tjohopp!

1 kommentar:

  1. Visst var det roligt på studentbalen?! Alla kompisar, å va snygga vi var sen!! Å unga...
    Hur går det för er i renoveringen? Här står det still. Det är väl för att det funkar att bo i:( Nya tag! Kram

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)