lördag 5 maj 2012


Hejsan!!
Idag bjuder jag på ett konfirmationskort igen. Detta kortet har mamma beställt till min kusin Emma som konfirmeras snart. Köpte ett par ark utav Maja designs senaste kollektion vintage summer och jag är inte besviken. Vilka fantastiska papper! Föll pladask för det turkos-blommiga pappret och bara viste att jag var tvungen att köpa det =)
 
Stämpel från panduro, den rosa blomman är en slaktad tygros som jag satte en rosa manchester brad i. Har äntligen fått köpt mig ett gäng små tårtpapper med. Dessa är superfina med min struktur över hela pappret.
Mina efterlängtade Distress Markers kom igår!! Yey!! Mitt akvarellpapper är dock slut så jag måste kila iväg nu innan jag börjar jobba så jag hinner till bokhandeln och köpa ett nytt block! Om jag orkar ska jag prova att färglägga lite motiv imorgon eftermiddag efter jobbet. Behöver verkligen öva upp min färgläggnings teknik.
Ha det så bra så länge!!


1 kommentar:

  1. Men vilket superfint kort! Själv har jag jättesvårt med just konfirmationskort vet aldrig hur jag ska få till det men ditt är ju helt underbart. Det turkosa pappret var ju så fint och jag förstår verkligen varför du föll för det :)

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)