tisdag 22 maj 2012

Happy mothers day swap!

Hejsan!
Jag var med i en swap på swap-bot igen. Denna gången skulle man skicka en profilbaserad gåva till en person inför mors dag. Jag skickade till en mamma i USA. Gjorde ett kort och en liten gåvoask som jag la presenterna i. 

 Ett enkelt kort i färgstarka färger. Fick skriva texten för hand då jag inte har någon engelsk stämpel till morsdag.

 Asken är en 4"x 4" pizzabox. som jag hittade en mall på här. Pappren kommer från echo park.
 Jag la i två små marabou chokladkakor, en lakrisal rulle och ett ormlänksarmband med gröna fasseterade pärlor eftersom hennes älsklingsfärg var bl.a. grön. Självklart glömde jag att fota innehållet.. Jaja så är det ibland!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jag har lagt upp digital stämpeln till BHn i de inlägget så du kan hämta den där om du hinner göra denna till din mor.

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)