lördag 16 april 2011

Dopkort!

Jag fick en beställning på ett dopkort for ett tag sen. Jag har använt en underbar bebis stämpel från forma hantverk. Textstämpeln på dopdagen kommer från octoberstamps. Stämplarna i bakgrunden är ett hopaplock av stämplar från october stamps och pink paislee. Gjorde en liten ram som bara är 5 mm hög för att man ska kunna få in kortet i ett kuvert, stämplade med en liten stämpel från stempelglede runt ramen. Den lilla bannern kommer från ett pysselgumman klippark och skeden är en charm som jag klippt av öglan på från landstoken som jag köpte för flera år sen. Satte lite blommor och blad i hörnen och lade lite blått stickles på dem. Skrev Daniel med Alpha stickers och inkade dem med samma nyans av distress ink som motivet är stämplad med, Weathered wood, och sen la jag ett lager med crackle accent på dem.





Vi har haft sån otur med sjukdom igen. Jag är så trött på det. Vaknade igår morse av att jag bara var tvungen att kräkas. Sen höll det på nästan hela dan och jag sov hur mycket som helst. På kvällen mådde jag lite bättre men då började sambon hulka istället och höll på hela natten. Hoppas bara Alfred slipper detta. Eller var det kanske det han hade i måndags?.. Ja jag vet inte men man kan ju alltid hoppas det så det är överstökat. Jag hoppas att vi är fit for fight imorgon igen. Både jag och Chrille skulle jobbat helgen men det fick man ju se sig i stjärnorna efter. Ja ja det får ju bli väl med det. Nu ska jag och Alfred leka lite. Hoppas ni andra får en trevlig lördag och slipper vara sjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)