söndag 30 januari 2011

Bidrag till Designats januaritävling

Jag har gjort ett kort till Designats tävling där man skulle scrappa efter recept. Här kommer mitt bidrag.
Receptet löd så här:
1 handgjord dekoration
2 stämplar
3 blommor
4 olika band eller spets
5 journaling ord (fast jag tror de menade bokstäver)
Lägg till något i metall +Doodling

Detta använde jag:
1 handgjord dekoration: Blomman som jag har vikit, eller snurra skulle man kunna kalla det.
2 stämplar: Hörnstämpel från Vilda stamps, splash stämpel från stempelglede
3 blommor: Stor ros från prima och två rosenknoppar.
4 olika band eller spets: Svart spets, grönt band, lila band och vitt under prima rosen.
5 journaling: Gratulerar
Lägg till något i metall: Brad
Doodling: Runt alla bokstäver.
Kortet från sidan
Närbild på blomman!
Ha det gott lämna gärna en kommentar för då blir jag extra glad!!

5 kommentarer:

  1. Åh, häftigt kort!! Såååå kul att kika in här och se att du gjort ett bidrag till tävlingen som jag hittat på!! Så grymt alster du fått till med, nice!! Lycka till! (Och så klart skulle det vara fem bokstäver, inte ord...)

    Stort tack för berömmet jag fick för min tag, jag är sjukt nöjd med den!
    Ha det gott!! Kram

    SvaraRadera
  2. Wow!!! Jag hade tänkt poppa förbi å tacka för din söta kommentar (och säga att det verkligen var värdefull! Självklart ska man göra det man känner för med sin egen prägel och inte tro att man behöver kämpa med något, typ vintage, "bara-för-att". Helt rätt!!! Så får det bli! :-)
    Hursomhelst, sen hittade jag en länk till det störtläckra kortet och hamnade här av en slump!
    Verkligen hur fint som helst! Hoppas det går bra i utmaningen! Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  3. Superfint kort! Den vikta blomman/snurran är fantastisk!

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!! Kika in till designat! Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)