måndag 24 januari 2011

Max 2 år!

Jag gjorde ett litet kort till en liten kille idag. Fick en beställning och hade då redan upplägget helt klart för mig för jag har CASEat det. Alltså "Copy And Steal Everything". Det är Rimna som jag har stulit idéen ifrån och hon har i sin tur CASEat ett annat kort. CASE på CASE alltså.. Haha. Det som skiljer är att jag inte har använt en TGF stämpel.
En liten närbild på nallen från Reprint. Färglagd med promarkers. Jag måste måla mer med dem känner jag för jag får inte till skiftningarna så som jag vill ha dem. Och jag saknar många nyanser. Får önska mig det när jag fyller år . Hoppas betällaren gillar det ändå.
Jag har lagt lite 3d lack på nosen öronen och 2:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)