fredag 7 januari 2011

Ängla vänner!

 På Scrap och Hobbys blogg har de en utmaning denna månad där man ska gå efter en skiss som underbara Lina har gjort. Jag gjorde en liten tavla efter skissen igår. När jag var klar kikade jag in på scrap o hobbys blogg igen för att då upptäcka att mitt alster inte kan användas i denna utmaning. Man skulle göra kort, tags eller en lo.. Och inget alter. Jaja jag blev väldigt nöjd iaf och hade väldigt roligt när jag skapade den.
Närbilder
Här ser man att det skimmrar fint av glimmer mist pearl på blommorna. Kul att det för en gångs skull syns i bild! Har sprayat rosa mist på hydrangea-blomman och på bären med.
Har använt mig av en pappersstomme från panduro som jag för länge sen 
målade med crackle paint i culören antique linen tror jag. Sen sprayade jag lite med turkos glimmer mist och stämplat lite med en text stämpel i brunt. En liten tag. Spets från Inkido, bling, hydrangea och stor ros från prima. En brad, pearlspray, bär och vingarna från Melissa Frances fick jag i julkalender swappen på svensk scrapbooking. Blad och körsbärsblomma från WOC. Det var nog det hela. :)

 Nu börjar kvällens underhållning På spåret. Ja jag vet vad ni tänker. 25 år och på spåret WHHAT??? Det är lite tantvarning men det har ju hottats upp lite med Luuk och Lindström och jag tycker att det är fasen så mycket bättre än Let's dance. Så nu fick jag sagt det med. Haha. Har en gubbe som gillar intellektuell stimulans så man har väl blivit lite influerad. ;P
Oavsett vad ni har tänkt se ikväll på tv så önskar jag er en riktigt fin kväll! ;)

3 kommentarer:

  1. Oh Mia den är ju underbar.....jag tappar hakan och säger skit tyst för mig själv att det är tags lo och kort som gäller denna månaden. På det igen Mia gör något av dom tre och ladda upp det fina du gör! Tavlan är himmelsk!! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Härligt med alla detaljer och änglavingarna är pricken över I:et. Trevlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow vilken fantastiskt vacker tavla!! :)
    Den kommer att bli kanonsnygg att hänga upp på en av dina nyrenoverade väggar.
    Ha en trevlig helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)