fredag 28 januari 2011

Kort med Stämpelkallan digi-stämpel DT-Ansökan

Stämpelkällan har ett DT-Call jus nu och jag har gjort ett kort med den underbara digi-stäpeln som jag fick mailat till mig.
Pappren kommer från Glitz design. De är underbart fina. Blommorna kommer från Prima och rhinestenarna likaså.
Kortet från sidan. Mycket rivna kanter och många lager papper bygger upp kortet fint tycker jag,

Motivet är färglagt med Promarkers, distressade kanter och ganska mycket stickles på vingarna.
Underbart band från en bandswapp på SS.

Det vore en riktig ära att få ett uppdrag i ett DT-Team. Jag vet att det är hård konkurrens men man har ju inget att förlora genom att försöka.
Ha en riktigt trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)