tisdag 30 juni 2009

Shopping och ATC



Jag har shoppat lite nya scrapprylar. Såg att skaparlusten hade 25% rea på hela sitt sortiment härom veckan och passade då på att köpa lite sånt som jag vill och behöver ha. Äntligen har jag nu en alldeles egen Crop- a-dile i min ägo. Det är en öljett-sättare som utan en massa bankande med hammaren, istället är helt tyst och gör allt jobbet åt en. Den stansar hål i två storlekar och sätter fast öljetterna. Superbra!! Utan krångel eller bankande!
Jag köpte även 3-d lack som jag kollat på länge nu, två schipboardark i 12"x12" i svart och grönt och en pearlmaker i turkos. Papprerna köpte jag på tradera och de kom även de idag så de fick vara med på ett hörn.

Jag har varit med i min första ATC-swap på scrappiz med. Temat var sommar och det är väl inte svårt att lista ut när man ser korten!! Mitt kort är det överst till höger på bilden.
Kul att samla på olika Atc kort i olika teman! Kanske ger jag mig på en ny snart.

Snart ska jag tillverka lite inbjudningskort till en väns bröllop som ska vara snart i sommar. Jag hoppas på att jag ska få hem sakerna snart så jag kan börja tillverka ett eller några olika de kan titta på och bestämma vilket de vill jag ska göra. Roligt sommarpyssel.
Nej nu är det dags för lite middag.
ha en fin dag!
Kramar Mia

1 kommentar:

  1. Hej "pyssel-Mia"! Kul att se att du vart inne på vår blogg. Fin blogg du har!

    Vi har det bra på Lilla hultet, full rulle hela tiden. Ni då? Hur har ni det i värmen? Stora kramar, Majo & Jonas.

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)