lördag 13 juni 2009

Armband!

Härom dan satte, jag mig ner och gjorde några armband, ett till mig och två andra. Ett som har fått en ny ägare redan och ett till som väntar på en ny ägare. Det var otroligt svårt att ta snygga kort på armbanden. Jag är en hemskt dålig fotograf. Men här är iaf två bilder på dem. Det tredje jag gav bort stod det vänskap på och det gav jag bort till en vän, såklart. Haha

Detta är mitt armband som jag gjorde till mig själv. Det står kreativ på ringen. Tyckte det passade till mig. Det blev väldigt fint med den hängande fjärilen men tyvärr blir det lite för
tungt så det gör att armbandet hela tiden hänger upp och ner. Ja jag menar att det som ska ligga uppe på handleden halkar ner. Så det kommer jag nog att ta bort.

Detta har inte fått någon ägare än men det kommer väl. På ringen står det Tro Hopp Kärlek på.
Nu måste jag sluta för Alfred tycker det är tråkigt när mamma sitter vid datorn. Och jag kan inte klammra honom för det.
Ha en bra helg mina vänner.
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)