tisdag 17 juli 2012

Treasure friend!

Hej!
Satt och knåpade ihop ett kort härom kvällen. Har köpt stämpeln begagnad och kommer inte ihåg vilket märke det var. Tycker texten är så fin. Provdockan kommer från vilda stamps steampunk kit. Hjärtana är rubons från prima. Blomman satte jag ihop själv med vita och tukos mistade blommor och en virkad blomma samt blad. Letade länge och väl efter en turkos pärl-swirl men hittade den inte då jag behövde den. Så är det alltid. Jag är inte den mest välorganiserade scrapparen heller. Vem som hellst som skulle kila in i mitt pysselnäste skulle få dåndimpen. Jag tycker inte att det gör något när det är stökigt men det väsrta är ju då man inte hittar det man är ute efter.. ;)




Nu är det nedräkning för min del. Tre arbetspass kvar till semestern! Har aldrig känts så nödvändigt med semester som nu. Fast ligga på latsidan blir det inte. Vi ska fixa och feja med huset så vi har och göra om man säger så. Fast vi ska såklart göra lite utflykter med. Liseberg och High Caparall har vi planerat för Alfreds skull. Vi får se om det blir som vi tänkt. Ha det fint så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)