tisdag 10 juli 2012

En kväll en utmaning!

Hejsan!
Igår kväll hakade jag på en utmaning i gruppen "En kväll, en utmaning" på facebook. Utmaningen bestod av att man skulle göra ett kort och ha med ett eller flera hjul på något sätt. jag gjorde detta kortet och döm om min förvåning när jag lyckades vinna!! Det var väldigt många fina bidrag med så det hade jag verkligen inte trott. Men det föll antagligen familjen i smaken som gemensamt röstade fram en vinnare! =)
Jag valde att inte sätta några blommor på kortet så det kan passa att ge bort till både kille och tjej.
Vilken regnig dag det har varit här idag. Regnet stod som spön i backen hela förmiddagen sen blev det något bättre men duggregnat har det nog gjort hela tiden. Hoppas att det kan bli lite riktig sommar snart med ihållande bra väder. Lagom till min semester tack! Måste ju få lite solbränna på min likbleka hud nu när jag blekt håret med. Lite jobbigt om håret är lika blekt som huden hehe.
Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Ett väldigt fint kort
    GRATTIS till vinsten

    Kul att du vill vara med på min BloggCandy

    Kraaam

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)