måndag 2 juli 2012

Presentpåsar till förskolefröknarna!


Hejsan!
Idag ska ni få se vad jag gjort av dessa stämpelmotiv som jag visade härom dagen.

Har knåpat ihop fyra små påsar till Alfreds förskolefröknar och till kokerskan. Brukar ge dem något både till jul och sommar för att visa lite uppskattning. I år har jag lagt i en liten bok med muffins recept och en förpackning färgglada muffinsformar. Hoppas att de kommer att tycka om det. 
Altrade påsarna och jag använde exakt samma upplägg och stämpel bara lite olika papper och färglagt stämplarna lite olika. 




Nu längtar jag verkligen till semestern. Har denna vecka att jobba med, nästa är jag föräldraledig och så jobbar jag sista veckan v.29 seeeeeen äääääääntligen lite välförtjänt semester. Om jag får säga det själv.=) Å vad jag ska njuta över att slippa gå till jobbet ska ni veta.
Ha en fin vecka, nu hoppas vi på bättre väder resten av sommaren. Regn har vi väl sett nog av nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)