tisdag 22 mars 2011

En tag till dig!

Jag var på klassåterträff i lördags. Kan inte fatta att det gått 10 år sen vi gick ut högstadiet! Oj va fort tiden går. En del ändras väldigt medans andra ser ut precis som då! Det var ganska kul i alla fall men jag kom i sång ganska tidigt ändå och det var skönt dagen efter. Det är ju så nu mera att det är en dag dagen efter och man måste fungera då med. I alla fall nu när man har barn. Vi var på förfest hos en tjej och jag är lite sån att jag alltid vill ha med mig nåt litet när man är bortbjuden. Dekorerade en tag och knöt fast på en cellofankanister med lite dumle kolor i. Så här såg tagen ut i sin helhet:
 Har gått loss rejält med glimmer misterna. Turkos mist i bakgrunden. Det glänser så fint! Stämplade fjärilen från pink paislee i svart och embossade med clear emossing pulver. Stämplade lite slumpmässigt med en poststämpel också från pink paislee. Sprayade inkido hjärtat med lila och rosa glimmer mist och chalkade med svart dyna i kanterna på hjärtat och runt hela tagen. Sen stämplade jag en siluett med en poserande dam på. Till dig har jag skrivit med dumon på vitt cardstock och sedan dragit med en svart dyna över så man lättare ska se vad det står. De fina vingarna kommer jag inte ihåg vart de kommer ifrån men de är utskrivna på datorn och mistade och chalkade. Provdockan kommer från vildas nya steampunk kit som landade i brevlådan förra veckan. Ni kommer att få se fler alster med de stämplarna för de är underbara!! Lite spets, bling, ett litet gångjärn som jag satte fast med skruv brads och turkost organzaband fick avsluta det hela.

Hoppas ni får en toppen dag i solen!

1 kommentar:

  1. Godmorgon.
    Hoppas du hade en härlig födelsedag igår, fredag.....med måååånga packet ;);)
    Snygg tags!!!!!
    Många kramar, Britt-Inger

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)