onsdag 18 augusti 2010

Vintage!!

Har knåpar ihop en liten dragspels väska i vintage stil.
 Ängeln har jag gjort själv genom att använda papperslera och en mini pepparkaks form. Jag stämplade med en text stämpel innan leran hade torkat sen färgade jag in den med fluid chalk. Visst blir det en härlig dekoration!

Det fina mönsterpappret kommer från Making memories.
 Obs! De små rundlarna skiner inte riktigt så mycket i verkligheten. Det är kamerans blixt som gör att de ser så guldiga ut.
Här ser man själva "dragspelet". Har använt mig av naturfärgat cardstock  som jag biggat och limmat fast i båda sidorna.

On craft your days away challenge they have a challenge called favourite things! I desigded to enter whith this altered box because it contains many of my favourite things. Flowers, vintage and the locker.

I whould also like to send this to Cretalicious Challanges that have the theme VINTAGE this month!

Det var allt för mig! Ha det bäst flodhäst!
Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Vad i hela världen är "papperslera"? Låter himla roligt att hålla på med. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin...älskar rosa vintage ;)

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen!
    Nu var det ett tag sen jag tittade in och OJ du har då inte legat på latsidan, så mycket fint du gjort!! :) Datorn har strulat för mig.
    Wow vilken superfin dragspelsväska!! :)
    Så fint du har dekorerat den, den är jättefin ängeln som du gjort!!
    Men du... vad sjutton är papperslera?
    Har jag aldrig hört talas om innan.
    Man lär så länge man lever, eller hur? Hihi. ;)
    Ha en jättetrevlig helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Jag sällar mig till de tidigare: Vad är papperslera? Ser kul ut... Ska det torka länge?

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)