lördag 7 augusti 2010

Mitt fynd!

Jag har köpt en väska, Wheelable tote från Papermania, att ha mina scrapsaker i när jag ska på träffen hos Lina i Nol, Vill du veta mer om träffen finns en banner på vänster sida i min sidebar. Finns bara ett fåtal platser kvar nu!
Jag  är så nöjd med min väska! Köpte den på PY Hobby. De har extrapris på den just nu för bara 499:- har sett samma väska i andra färger för betydligt mycket mer pengar. Ett kap helt enkelt. =)

Titta så fin den är!!!
Detta grattiskort knåpade jag ihop häromdagen.

Det var allt för mig idag. Nu ska jag fortsätta städa för snart får vi besök av lite vänner och deras barn!
Kram kram Mia

4 kommentarer:

  1. Juste väska och fint kort. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt med de rullade kanterna!
    Jodå, visst e d Christin "Kia" Edelborg som e tipsaren;)
    Vi e riktigt goda vänner sedan gymnasietiden.
    ha en fortsatt mysig helg.

    SvaraRadera
  3. Oh vilket KAP du gjort Mia...jag myser när jag runtom ser att pysslarna är taggade och förbereder sig inför träffen...läääängar så jag håller på att spricka!!!
    Super fint kort med krull!!! Hihihhi
    Ha en härligd dag Mia så ses vi snart
    Kramar Lina

    SvaraRadera
  4. En sån där väska har jag också kollat på! Snygg och praktiskt! Vill ha! Ska på träff nästa vecka men de är i området men jag får väl ta allt i en låda och köra på barnvagnen eller något. PY hobby är billiga på mycket =) De är en blogcandy nu förresten...

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)