onsdag 11 augusti 2010

Dröm om...

Jag fick en beställning på ett kort till en begravning, det fick inte lov att gå i svart vitt så jag tänkte mig lite dovare färger. Men när jag var klar så var jag visserligen jättenöjd men textstämpeln passar ju inte alls. Hur lätt är det att leva idag när man precis mist en kär livskamrat? Så jag gjorde ett annat istället men det visar jag en annan dag för det ligger ännu kvar i kameran.


Så detta kort hamnade istället i "färdiga kort lådan". Jaja det kommer säkert väl till pass en annan gång! Ursäkta den dåliga redigeringen jag är inte vidare bra på det. Men jag försöker.. ;)

Ha en toppendag! Nu ska jag hämta sonen på dagis!
Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Fint kort men du har nog rätt att det inte passar perfekt på en begravning. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Fint kort, ska bli spännande att få se det andra.
    Det måste vara svårt att göra till en begravning, jag har svårt att göra till bröllp bara.

    Tack för titten hos mig och snälla ors!
    Kram Nilla

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)