tisdag 26 januari 2010

Tre nya minikort.

Hade lite tid över igår kväll och Chrille jobbade dygn så jag passade på att pyssla lite grann. Ja lite är rätta ordet. Tre minikort fick jag gjort väldigt enkla eftersom den butiken som jag ska lämna dem hos vill ha det ganska enkelt. Här nedan kommer resultatet.
 
Var i Ullared igår på en liten shopping tur. Alfred var på dagis och Chrille snickrade i tvättstugan. Så vi gjorde nytta allihopa haha! Köpte lite toppar och tröjor till mig, massa sockar för det hade jag ont av och lite annat smått och gott. Bland annat en jättefin lampfot i "mässing" och en vit lampkjol till till köket! Blev hur nöjd som hellst!!
Kunde ju inte vara i ullared utan att kika in i panduros outlet shop så där handlade jag lite mönsterpapper. Var ute efter cardstock med men de de hade var deras egna och är inte så tjocka som bazzils och dessutom hade de höjt priserna så nu var de dyrare än de varit förut så jag köpte cardstock hos lantmännen i det lilla "köpcentret" jämte parkeringen istället. 1 kr billigare per ark än hos panduro. Haha man får vara lite om sig och kring sig. Jag gillar att kolla runt i olika affärer och jämföra priser och se var som är billigast. Det har liksom blivit lite som en sport för mig. Iaf när det gäller scrapsaker eftersom det är så himla dyrt.
Hoppas kunna göra lite fler minikort kväll men vi får se hur pigg jag är när Alfred lagt sig.
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Hej!!!
    Oh va söta dom är!!! Kul att du hunnit pyssla lite nu....alltid kul att se vad du gör!

    Kramar och tack för alla rara ord på min blogg!

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)