söndag 22 november 2009

Bloggen har fått en makeover!!

Nu har min blogg fått ett nytt och fräscht utseende. Jag har gått och grunnat på hur sjuttan man får en så fin blogg och Lina på http://linapyssel.blogspot.com/ hjälpte mig och detta visade ju sig vara busenkelt. Det svåraste var att hitta en mall som passade hyfsat till min egendesignade header som jag är så stolt över att jag lyckades få ihop med photoshop för ett tag sen. Jag är ingen hejare på photoshop kan jag lova. Men nu kan ni resultatet och jag blev hemskt nöjd. Men vi får se. Kanske byter bloggen utseende igen om jag tröttnar. Ha en underbar söndag. Och tack Lina du är en klippa!!

Kramar Mia

1 kommentar:

  1. Du e väl för go! Bloggen blev ju ur fin....helt klockren!!!Ja både du och ja har pärlan ScrapLinda att tacka för våra snygga bloggar! Duktig du är som gjort din egen header!Mitt nästa steg!
    Kraaam Lina

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)