tisdag 17 november 2009

MIN VINST FRÅN COUNTRYSCRAP HAR KOMMIT!!



Här ser ni en bild på allt godis jag fick hem i brevlådan i måndags som jag vann i countryscraps blogg den 1 November!!
Ber om ursäkt för den dåliga bilden jag är visst inge vidare på det där att fota många saker på en gång. Får se om jag lägger in en ny bild snart. Ser att jag missade att lägga dit en penna som jag fick också. Om ni inte ser vad det är på bilden så är det vita blommor, stämplar, bling, vita rosenknoppar, vita minirosor och orangea halvöppna rosor, cracklepaint, brads, mönstrat fint svartvitt band, thickers, fragments från tim holtz, flourish applique, kedjor och spännen från tim holtz som jag inte hittar i deras shop, sen fick jag flera fina mönsterpapper och 4 cardstock.
Jag blev hemskt nöjd som ni alla kan förstå!! =) Det är alltid spännande när man inte får välja själv för här finns mycket smått och gott som jag själv troligtvis aldrig skulle köpt men nu ska det bli jätte kul att få testa på lite nytt!!
Ha det så gott mina vänner!! Och ett STORT tack till Countryscrap för min fina vinst!!
Kram Mia

3 kommentarer:

  1. Mycke mumsiga saker fick du!

    Ha det bra

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Thihii!
    Oh va roligt!!!Massa fina saker du fick...ska bli kul att se vad du skapar med detta!
    Pyssla på!
    Kram Linapyssel
    Jag håller på att göra en egen mall på liten
    väska bloggar den kanska i dag om jag inte ger up!!hihihi
    Må så gott

    SvaraRadera
  3. Tack för din goa kommentar För att få bloggen så kan jag hjälpa dig!!
    Jag har fått fin hjälp av svrap linda och kan nu hjälpa vidare för det är inte svårt. Du e nu me och kan vinna priset!!
    Kram Lina....ska du inte va me på Pifen oxå??
    Kram LinA

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)