måndag 7 september 2009

MHV September

Har varit med i en MHV för september månad på svensk scrapbooking. Allt detta fina fick jag av Min Hemliga Vän!!
Jag blev hemskt glad för alltihopa men särskillt för den underbara tim holtz stämpeln. Den är ju bara sååå fin. TUSEN TACK min MHV!!!! Hoppas att min Mhv kommer tycka om det jag har köpt till henne!
Har inte pysslat nu på ett par dagar. Jag har jobbat ganska mycket och jag känner mig lite krasslig nu när jag äntligen är ledig ett par dar. Men så är det ibland. Hoppas bara det inte är Alfreds magsjuka som jag har fått som han hade i förra veckan.. :/
Men jag fick faktiskt en beställning på en välkomstskylt av en på jobbet som jag snart ska börja spåna på tänkte jag.
Ha en bra dag!!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)