lördag 29 augusti 2009

Min första award!!


Se vilken söt liten nalle jag har fått av Hanna. En otroligt duktig tjej på bara 13 år från Öxabäck. Kolla in hennes blogg hon är suuuuperduper duktig!! Detta är min första award någonsin!! Jag är jätteglad för den!
Nu precis har jag handlat saker till min MVH (min hemliga vän) på svenskscrapbooking för september månad. Hoppas att hon blir glad för det hon kommer att få. Och jag är jättenyfiken vem som ska skicka till mig denna gången. Förra gången fick jag ett fullproppat brev med massor av fina saker!! Det är så himla kul med alla swappar man kan delta i tycker jag!!
Måste fundera lite på vilka jag ska ge awarden till, Finns ju supermånga duktiga där ute!! Men jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)