söndag 23 augusti 2009

En ask till Emma och två bra att ha kort!!

Denna månads paket från creative club var faktiskt riktigt prisvärt. Det blir bara bättre och bättre för var månad tycker jag. Det enda som är kvar att klaga på är att de viker pappren för att få plats med dem i låderna de har. De borde byta ut till större lådor för man vill inte ha veck på sina kort eller layiouter. Av det kitet har jag fått ihop två kort och en chokladask. Asken kommer från panduro och hjärtat ska funka som ett lås som ska in i fjärilens mitt men hjärtat lossnar hela tiden så nu vet jag det. Ska inte köpa den asken fler gånger. Asken blev ganska enkel för jag fick inte till det riktigt. hade velat ha lite glitterlim på men jag hittade inte det jag har för rörigt i mitt pysselskåp. :(. Skåpet är alldeles för litet det går inte att hålla ordning och man får ingen riktig översikt. Stämplarna på kortet kommer från Magnolia och de köpte jag på tradera tillsammans med två andra stämplar för 88 kronor. Haha. Så jävla billigt. Värdet på de fyra ligger runt 300 kr så där gjorde jag ett fynd!

Jag har inte hunnit pyssla så mycket nu det sista. Dels för att jag jobbar och när jag kommer hem om det är fint väder så vill Chrille ut och jobba i trädgården. Jag kan ju inte klippa gräs som är allergisk, och dels för att det är sån oreda i skåpet och när jag pysslar lägger jag belag på hela köksbordet på 2,5 m långt och så kanske man hinner göra ett kort sen måste man ta hand om Alfred och då måste jag ju ta bort all bröte från bordet. ja det är lite omständigt. Det gör inte det lättare att Alfred sover inne i matsalen så jag kan ju inte sittar där på kvällarna heller. Herregud låter nästan som om jag tycker att det är Alfreds fel. Det klart att det inte är. Han är ju underbarast i hela världen. Det bästa som finns. Men det kommer bli bättre så fort vi flyttat upp vårt sovrum för då får vi ett kontor/scraprum här nere. Det kommer göra mitt pyssel mycket mer lättillgängligt.

Så där nu har jag klagat färdigt här kommer lite bilder på vad jag ådstankommit:
Ha det fint alla mina kära bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)