tisdag 26 juni 2012

Glad sommar vimpel!


Hejsan!
Hitttade en så fin mall på en vimpel inne hos sansdesign.se. Även texten är en digi hon delar med sig av. Min skrivade klarar dock inte av att skriva ut på tjockare papper. Jag fick skriva ut den på vellum, fylla i linjerna på baksidan, föra över det på akvarell pappret och fylla i med vattenfast svart penna. Ja himla omständigt jag vet men jag ville så gärna ha med den. Därför är texten inte lika snygg och perfekt. Färglade texten med distress markers såklart!!
Tycker vimpeln passar perfekt att hänga på en flaska vin och ge bort i sommar!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin og en super ide:)

    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvaraRadera
  2. Jag hängde min vimpel runt en flaskhals jag med. ;) Härliga sommarfärger du har använt! Jätteroligt att du gillar mina bilder och mallar. Alltid roligt att få se vad andra hittar på. :D

    Trevlig sommar till dig med!
    Kram San

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)