lördag 23 juni 2012

Färglagt stämpelmotiv!



Igår, midsommarafton var vi hemma och hade det gott. Alfred har åkt på en förkylning igen, Chrille jobbar hela helgen och så regnade det ju med. Men vi hade det mysigt här hemma med.
Dock fick vi inte sova så mycket i natt då Alfred vaknade 03:30 med värsta torrhostan och sen somnade inte han mer. Men han har slocknat i soffan nu till Djungelboken.Jag känner mig lite risig då jag la mig runt midnatt igår. Men man kan ju inte förutse sånt här. Dock har han vaknat före 05:00 nu i tre dagar i rad.. Usch säger jag som inte är morgonpigg och jag har har inget bra morgon huör heller när det blir så här. Fast han är så glad och go så man kan ju inte annat än smälta. Fattar inte att barn kan ha den energin när de är förkylda.
Jag färglade lite stämpelmotiv igår kväll och smuttade på ett glas rött ;). Vad jag ska ha dem till kan jag inte säga än men det kommer jag blogga senare. Det underbara motivet kommer ifrån Make it crafty och heter Summer dreams. Har köpt den hos scrapbruket. Har färglagt med mina distress markers och vattenpensel från koi.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Mia

4 kommentarer:

  1. men vilken supersöt stämpel..im in love!
    Å så snyggt färglagt. Ska in på scrapbruket å kolla.

    SvaraRadera
  2. Stunning card, fab image and great coloring. Great details!!

    SvaraRadera
  3. Läckert färglagda motiv och en stämpel jag inte sett förr...fin!

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!!
    Hoppas allt är bra med er!!
    Det är så sällan jag är ute och blohhvandrar nu....du är såååå duktig!!! Finte di färglägger...man blir alldeles stumm!!
    kram på dig Mia och hoppas att vi snart kan ses på nån träff!!

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)