lördag 7 april 2012

Scraplagrets påskcrop kortskissen!

Passade på att använda skissen till att göra ett beställningskort till en konfirmand. Ibland har jag svårt att få tummen ur så det gjorde susen. Har vänt och tolkat skissen ganska fritt men jag hoppas att det går bra ändå!
Alla roliga utmaningarna hittar ni i Scraplagrets blogg.
Så här ser skissen ut
Så här blev min tolkning
Jag gjorde ett felköp när jag var på Panduro i Ullared senast. Jag trodde att jag köpt ett gäng vita fjädrar men det visade sig att jag hade köpt två par urfina änglavingar. Himla bra felköp! Tycker att de passar bra till en konfirmand.

Jag fick en fin liten present i påskswappen jag med som jag öppnade idag! Min hemliga påskhare var Martina. Tack för allt! Nedan ser ni allt fint jag fick!


Tjohej så länge!

5 kommentarer:

  1. Ja ibland är det bra att man köper fel. Snygga vingar på ett snyggt kort.
    Tack för att du är med o tävlar, Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Oh va fint kort Mia!!!
    Det var så länge sedan, hoppas allt är bra med dig och familjen.
    En riktig glad påsk till er kram Lina

    SvaraRadera
  3. vilket vackert kort! det va nog det snyggaste felköpet jag sett!

    SvaraRadera
  4. Kortet är väldigt vackert! Det är ovanligt och jag tycker om det. Fortsätt att skapa din egen stil.
    Kram

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)