måndag 9 april 2012

Mmmm favoritfrukt!!

Alfred var så härlig en dag när han och Chrille "grillade" pinnar i trädgården. Chrille frågade honhom om de skulle gå in och äta korv. Då svarade Alfred så skönt: Åh mmm KORV! Det är min favoritfrukt! Har sen dess velat föreviga detta på nåt sätt och vad passar då bättre än på en lo. Fotot är Alfreds dagisfoto från i höstas. Snabbscrappade den i eftermiddags när Alfred tog en tupplur och jag som nästan aldrig gör layouter blev väldans nöjd, inget vinnarbidrag kanske men den pryder sin plats i albumet. Jag gjorde den med tanke på scraplagrets påsk CC, till Utmaning 1 - Hip to be square.
Vad roligt det är att scrappa till utmaningar!
Ber om ursäkt för att bilden inte är knivskarp men det har regnat och varit mulet hela dan så det får gå ändå.

4 kommentarer:

  1. Hihi! Tror min sambos favorit frukt oxå är korv! :)
    Jättefin layout!!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera
  2. Ååååå så herlig Lo i herlige farger.
    Nydelig pyntet.

    Klem Connie

    SvaraRadera
  3. Hei igjen og takk for hyggelig ord i bloggen min.
    Stempelet er fra http://papirdesign.no/

    Men ser det ikke inne hos dem nå. Men får sikkert kjøpt det andre steder også.Ta en telefon og hør med dem.
    Lykke til.
    Klem Connie

    SvaraRadera
  4. sÅÅ fin Lo lite kul o scrappa en LO om just ämnet kul grej kolla gärna in min blogg har lagt in lite nytt där Ha d bra Kramiz Tina

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)