fredag 13 maj 2011

Studentbeställningar!!

Jag fick en beställning av gubbens arbetskollega i förra veckan. Det skulle vara till två killar och jag hade ingen passande stämpel. Jag har bara en gammal ful från magnolia som dessutom är alldeles för mesig för killar så jag beställde en ny jättesnygg från arkivet.
Jag gjorde de snarlika. Hade velat ha det gula bandet på båda korten men det var inte så längt att det räckte till bägge korten men löste det med dubbla band på nästa kort istället, tyckte det behövdes lite gult för att pigga upp det lite och studenten är ju en blå-gul dag!
Jag är ganska nöjd men det viktigaste är ju att beställaren blir det. Det är bara att vänta och se. Ber om ursäkt för att det är lite färgavvikelser men de är lika i nyanserna i verkligheten.
Är det någon mer som har problem med att blogger lägger till extra radbrytningar hela tiden? Det syns inte i redigeringen men sen så bara de poppar upp. Hatar dem de blir så jä*la fult... Någon som vet hur man undviker detta??
Ha en riktig toppen helg alla bloggisar!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)