måndag 11 oktober 2010

Jag skulle ha bloggat för flera dagar sen men jag har fasen varken orkat eller hunnit. Det är ju så himla mycket man ska hinna med.
Idag bjuder jag på färgglada alster.  Alla gillar ju inte rysch pysh trots allt! =)
Först ut är två väldigt lika kort med samma saker på. Svart CS dotted swiss Det rutiga pappret kommer från Magnolia och dem glittriga alfabet stickersen kommer från Sassa frass lass, blommorna från prima stämplarna från TGF.


Nästa lilla set är till en vän som fyllt år.
Jag har lite mer på lager men jag vill inte visa det förrän det är lämnat av risk för att nyfikna ögon kikar in här =).

Nä nu måste jag ta och prata lite med gubben med. Ha det så bra så länge!!

1 kommentar:

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)