fredag 22 oktober 2010

22 Oktober 2010

Äntligen en liten uppdatering från mig! 
Asken ska en jobbarkompis få av mig. Hon beställde en ask till förra julen men jag hann inte med det då. Nu har hon slutat och börjat på ett annat ställe och hon ska få den som en liten avskedspresent av mig.
 
Min bror har beställt ett kort till sin vän som fyllt 30!

Imorgon kommer våra familjer hit och vi ska få lite gjort på övervåningen. Vi håller ju på att inreda den med 3 sovru en toalett oh en hall. Det har varit helt oinrett sen huset byggdes 1870 så det är lite att pilla med.. Jag ska laga mat till allihopa, killarna ska sätta gips och farmor ska passa Alfred. Det är så roligt att träffas och göra något tillsammans och vi behöver den hjälpen med renoveringen eftersom Chrille har så ont i ryggen och i handlederna. Om man ändå visste hur mycket jobb det var innan.. Men när det blir färdigt kommer det nog vara värt allt slit det tror jag!!
Ha en trevlig helg!!

3 kommentarer:

  1. fin ask! och även kortet var kanonfint =)
    Lycka till med renoveringen!

    SvaraRadera
  2. Hallå där. Vad kul att se dej i min blogg igen :):) och tack för dina kommenter ;) Snygg ask! Vad hon ska bli glad att få den...och kortet var väldigt läcker.
    Hoppas att renoveringen gick bra och att Ni kommit en bit på vägen. Vi renoverar också här hemma och det är konstigt, att det blir bara fler projekt när man repar, tar aldrig slut....
    Ha en bra vecka i röran eller;);)
    Kram,BI

    SvaraRadera
  3. Fin ask och coolt kort. Ha det gott!

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)