torsdag 1 juli 2010

Presentpåsar!

Imorgon ska jag gå på dubbel 25-års fest hos Linda och Maria! Det ska bli jättekul för jag vet inte när jag träffade dem senast! Jag har gjort två små påsar till dem som jag ska fylla med något fint tänkte jag.

Påse 1 fram
Påse 1 sidan
 Påse 1 bak

Här ser man även min fina personliga stämpel som jag köpte på scrapmässan i våras från ett norskt företag. Jag älskar min egna stämpel. Den sätter jag på allt jag gör.


Påse 2 fram
Påse 2 bak

Denna påsen har jag inte fyllt än så därför visar jag ingen på sidan, de ser ju nästan helt likadana ut.

Hann även med att göra två små blomkort av spillet.
Och så fick jag ihop ett kort i lite vintage stil med.
Matrealet till detta kort köpte jag i ett nästan färdigt kort-kit inne på pyssel.net ett jätte bra forum för oss pysseltokiga, inte bara scrappare utan även all annan slags pyssel du kan tänka dig. Har lagt till lite egna dekos som jag hittade i mina gömmor men annars är allt därifrån.

Ha en strålande dag! 
Nu ska jag och lilleman snart åka till mina föräldrar och käka räkor! Muumms!
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Åååååh så jättefina presentpåsar och blomkort
    du har gjort till tjejerna dom kommer att bli superglada när dom får detta!! :)
    Wow ditt vintagekort är ju kanonsnyggt, så duktig du är på det!! :) Fortsätt med det. ;)
    Jag tycker vintagekort är jättesvårt att få till så det blir snyggt.
    Hoppas du har det bra i sommarvärmen?!
    Själv njuter jag av detta så länge som jag får sitta i skuggan. ;) Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)