fredag 23 juli 2010

Tags, årets första julkort & Sneakpeak

Jag kommit in i ett litet tag-stim! Det är så kul och går ganska fort och så ville morsan att jag skulle göra några till henne för de "är ju så bra att ha!!"


Här är några jag gjorde igår kväll. Har köpt de små ramarna på tradera och satt i lite olika texter och bilder som jag distressat och lagt ett tjockt lager 3d-lack över. Jag önskade så att jag hade haft crackle lack istället men detta får ta å duga så länge tills jag har fått köpt det. 

Har fått gjort årets första julkort med. Dessa inkido papper vann jag i Linas Bloggcandy förra året! De är såååå fina tycker jag!!


Har även gjort en liten present till en vän men hon fyller inte än på drygt en månad och med risk för att hon tittar in här så får det inlägget vänta helt enkelt men jag blev sjukt nöjd med mitt lilla projekt! =) Här är en liten sneakpeak iaf!



Ha en bra dag! Kram

4 kommentarer:

  1. Ohh mumsiga tags Mia...dom e verkligen fiiiina!!
    Och Julkortet, gillar massor för att det inte går i typiska julfärger!! Känner ju igen dom!!! Hihihii
    Ha en förträfflig dag kompis!!
    kramar lina

    SvaraRadera
  2. Hej,
    hallonmuffins..mmmm
    dina tags är sååå fina.
    Julkort...nej jag kan bara inte göra det nu i sommarvärmen.Det får vänta ett tag till.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åååh så snygga tags du gjort, kanonfina!! :) Nu blir mamma säkert glad.
    Julkortet är supersnyggt!! :)
    Jag väntar nog ett tag till med dom, får ingen inspiration för dessa nu när det är sommar. (Eller höst kanske jag skulle säga, med tanke på dagens väder här. :()
    Sneakpeaken ser lovade ut, ser fram emot att se den i sin helhet.
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. LÆKKERT julekort!! Papiret du har brugt er da helt fantastisk. MUMS!

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)