lördag 29 maj 2010

Idag mår man...

..Som man förtjänar. Var ute på galej igår hos en jobbarkompis. Det var jätte trevligt men jag känner idag att man inte borde tatt de sista glasen vin. Men jag är ju inte ute så ofta längre så ibland är det värt det.

Jag är himla trött nu så jag slänger bara upp bilderna på de senaste korten jag gjort.
Ett kort till lilla mamma på mors dag!
Detta kortet blev till av bara farten. Men så blev det inte så snyggt heller...
Detta kortet ska min svärmor få av Chrille imorgon tänkte jag.
"...Statistiken visar att ju fler år du samlar på dig, desto äldre blir du" står det innuti kortet. Jag gillar den texten.
Nu ska jag bara ligga i soffan och dega så jag hinner bli människa till imorgon..
Kramar Mia

3 kommentarer:

  1. Va mycket fina kort Mia!!!!
    Hoppas att du inte har så ont i håret längre!!!!!
    Lycka till i dragningen av mitt candy!!

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina kort du gjort!! :)
    Sååå härligt färgglada och sommriga.
    Åh så skönt att det kom fram nu till dig, jag började bli orolig att det försvunnit i postens hantering. Kul att du gillade det som kom. ;)
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara kort du gjort, somriga och fräscha färger!!

    Tack för inputen om att du ser mina signaturer, riktigt knas för jag gör det fortfarande inte?!?!?!?!?! Men skönt i alla fall att andra kan se dom.

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)