tisdag 26 maj 2009

Alfred, Pyssel och godis!

Bjuder på en liten bild på min son Alfred som snart fyller ett år. Blev 11 månader igår. Idag har vi busat som vanligt och haft det urmysigt! Varje gång vi sätter på musik ställar han sig upp mot något och dansar! Jättegulligt. Det var det han gjorde när jag lyckades ta bilden. Den blev lite grynig för jag hade inte blixten på men men. Man kan inte lyckas jämt.

Nu har jag tagit en ny bild med vår något bättre kamera så man kan se lite tydligare hur skylten blev. Den ska pryda vår toadörr, om ingen fattat det än =), vi ska bara bestämma oss för om vi ska måla dörren först eller skrapa av resten av färgen på andra sidan. Chrille stod och skrapade bort färgen förra sommaren på ena sidan dörren. Det är en gammal spegeldörr, det är så fint att ha rena trädörrar tycker jag. Men sambon tyckte nog inte det var lika kul att skrapa den så därför blev bara halva dörren skrapad. Men det blev fint.Fick även mitt bloggodis som jag vann häromdagen också. Det var Jejja som var snäll och lottade ut detta fina. Vad det var ser ni på bilden här nedan. Lite smått och gott som jag blev väldigt glad för. Tackar och bockar! Älskar ju minirosor desutom. Men vem gör inte det?? =)
Nu ska jag ta och städa färdigt sovrummet som såg ut som fan innan. Skönt att få det gjort tycker jag.
Ha det finrt allesammans!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)