onsdag 8 april 2009

Två hjärtaskar & mina bidrag till Barnsångs-swapen

Mina bidrag till barnsångs-swapen på scrappiz.se blev klara igår kväll. Jag blev inte helt hundra nöjd eftersom jag inte kunde använda mig av den fina bilden som Alex ritat åt mig. Jag ska göra en annan variant med den på. Krokodilerna har jag köpt färdiga på en webshop och dessa passade bättre till pappret jag redan hade köpt. Jag har skrivit ut texten på datorn och de gröna och orangea pappren är cardstock.
Här är alla bidragen samlade och i cellofankuvert redo att skickas till swap-mamman eller vad det kallas.


Jag målade ett par askar igår som jag har dekorerat idag. Lite puttenuttiga som sambon sa men jag blev i alla fall nöjd! Jag var på magnolia i Borås igår och köpte lite papper, jag åkte främst dit för att köpa något till mina Krokodilen i bilen kort som jag har gjort till swappen men det slank även med dessa söta pappren och de rosa minirosorna. Först målade jag askarna grå i kanterna och sen hela askarna i vitt och sen slipade jag kanterna lite för att få en sliten effekt. Sen satte jag på papper, spets, blommor, fjärilar och en stämpel med en fin text "Livet är inte de dagar som gått - men de dagar vi minns"


Den mindre asken


En liten detaljbild. Köpte nålen med den rosa pärlan på Interflora. Den gröna hade jag i mina gömmor.

Den lite större asken

Det var allt från mig för denna gång. Hoppas jag har nåt annat att visa snart igen!!
Dessa askar ska nog få flytta hem till någon snäll med nån liten present i. Vi får se. Kanske behåller jag någon av dem själv..
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)