tisdag 21 april 2009

Shopping på panduro!!

Utnyttjade mitt presentkort igår, åkte till panduros nya outlet butik i Ullared och givetvis kunde jag inte låta bli att gå in på G-kås! Hade fixat barnvakt åt Alfred som var hos mormor. Hur skönt som hellst att vara själv och handla, det var bara jag som bestämde hur länge jag fick gå. Ingen sambo som frågade om jag var klar. Jag var inte där så himla länge bara ett par timmar *flin*. Alfred hade haft det så skojjit med mormor och var helt slut när vi skulle hem.. Ska lägga till en bild senare med allt skoj jag köpte!
Idag har Chrille haft Alfred hela dan nästan så jag fick städa och skulra hela huset. Men jag blev ändå inte helt klar, visserligen är här rent nu men jag måste plocka undan all skit som ligger och skräpar överallt. Mina vänner från mammagruppen kommer hit imorgon bitti och fikar. Roligt. Sen kommer både min och Chrilles familj och firar Chrille som blir 28 imorgon. Jag har förberett med paket och ett kort såklart. Köpte ett par clamdiggers eller capribyxor i jeans igår på ullared och Alfred ska ge pappa en chokladask med sjöfrukter. Sen har jag även köpt en digital fotoram som inte har kommit än för auktionen avslutades igår. Men den som väntar på något gott.. Hoppas bara inte han läser detta inlägg innan imorn.. Tror inte det.

Ha det bra kram Mia

1 kommentar:

  1. Hej!
    Åh, Ullared. Mitt absoluta favoritställe:-)..
    Åker ofta dit. Hur var Panduros Outlet? Har inte varit där ännu.
    ♥:*¨¨*:♥Kram Stina♥:*¨¨*:♥

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)