onsdag 18 mars 2009

Sandra 25 år 25 mars!

Tingturas stämplar som damp ner i brevlådan idag. Jag blev jätteglad. Hade beställt 5 stycken. Ville så gärna köpa stämplarna på mässan sist men jag hade inga kontanter kvar när vi kom till deras monter och de tog inte kort så jag bestämde mig för att beställa hem dem på nätet istället.
Nästa vecka på våffeldagen 25 mars, samma dag som jag fyller 24, fyller min vän Sandra 25 år. Detta kortet har jag gjort till henne. Jag blev mycket nöjd. Alla 3 stämplarna kommer från Tingtura, blommorna och charmsen köpte jag på mässan i Landstokens monter. Flickan är färglagd med promarkers. Jag har duttat på Stickles på bokstäverna och siffrorna. Har även satt akryldroppar på blommorna.

3 kommentarer:

  1. Jättefint i vanlig ordning. Bra att du dokumenterar momenten i det du gör. Det är svårt för oss som inte håller på med det att förstå hur mycket jobb det ligger bakom ett kort.

    SvaraRadera
  2. Du är så söt. det är nog bara du som kollat in min blogg hittills. Älskar dig gubben min! *smack*

    SvaraRadera
  3. Detta kortet står nu hemma hos mig!! =) =)
    å det är ännu vackrare i verkligheten!! =)

    Tack Mia för att du förgyller mitt kök!!

    /Sandra

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)