söndag 14 oktober 2012

Scrapmara i Derome!

Hejsan!!
Igår var jag på en scrapmara bara 25 minuter hemifrån! Skitkul. Scrapbookeriet höll i det och det gjorde du och ditt crew kanon Susanne!! Tre utmaningar stod på menyn och jag hakade på alla tre! Det bjöds på härligt sällskap och god mat/godis/fika.  Nu ska ni få se lite av det jag gjorde.
Först ut är till den första utmaningen man skulle göra ett kort/lo i höstfärger. 
 Jag har lite svårt att släppa sommarens färger måste jag säga och ville gärna använda turkos och rosa.. Fast jag gilladr resultatet ändå!
 
Andra utmaningen var att göra ett julkort/jul-lo.
 Ett enkelt kort embossat med vitt pulver och sen infärgat med distresser. Sist har jag sprayat lite med glimmer mist pearl. Lite 3-d kuddar och två punchade stjärnor med bling i mitten.

 Tredje kortet bara blev. Det var inte till någon utmaning. Motivet är från nellie snellen. Pappren och dekorationen köpte jag på svensk scrapbooking. Tror det kommer från MME.
Sista kortet för dagen blev ett julkort med den underbara stämpeln från Make it crafty! Gillar att han inte är någon traditionell tomte utan lite naughty!
Det var allt från mig idag!!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj!!! Det var inte lite du fick ihop på träffen. Underbara kort! Tomten är ju bara för härlig :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort hela högen!!

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)