lördag 27 oktober 2012

Jul med Kenny K!

Hejsan!
 Jag tänkte visa ett kort idag med den underbara bruden från Kenny K.


Är ledig denna helgen nu men jag har inte mått bra. Har haft feber och ett magont från helvetet, huvudvärk, mått illa och ont i kroppen. Fattar inte vad det är. Började i torsdags kväll och kände mig inte helt ok igår morse men tog två Alvedon och åkte till stan med Alfred. Var ju tvungen att handla en födelsedagspresent till pappa. Det fick jag ångra sen med feber på kvällen. Nu mår jag något bättre. Sitter och funderar över om jag ska våga äta något eller inte.. Vi får se hur jag gör.


1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Vad använder du på volangen?

    Krya på dig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)