onsdag 26 oktober 2011

En liten riddare!

Hejsan!
Jag har gjort ett par kort nu som jag inte lagt upp på bloggen ännu. Jag tänkte visa ett beställnings kort till Leo 7 år. Motivet kommer från tingtura. Jag gillar deras figurer.
Jag har medvetet gjort det ganska avskalat och inte för pluttrigt. Inga blommor heller jag vet inte riktigt hur töntigt sånt är för en kille på 7 år så jag tog inga risker haha.
Här hemma har bygget gått framåt lite grann iaf. Alfred har äntligen fått ett eget rum och vi sover ju i vårt nya sovrum också. Skönt. Men det börjar bli lite kallt. Det har varit jättesvårt att få hit en rörläggare att koppla in våra element. Antingen hinner de ej eller så tar de inte jobbet för att de inte sålt elementen, toaholken och allt annat. Jaja det måste lösa sig snart hoppas jag.. Måste finnas nån som kan göra det. Sen är det bara ett litet sovrum och hallen kvar sen är vi klara med projektet. Fy vad lång tid allt tar bara.. Men det är värt det i slutändan! =)

Hoppas ni får en riktigt trevlig dag i höstrusket!
Kram Mia

1 kommentar:

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)