lördag 1 oktober 2011

Äntligen ett nytt inlägg!!

Hejsan på er. Jag har inte bloggat på över en månad men pysslat det har jag gjort ändå! Jag har inte riktigt haft ork eller ro till att sitta ner och redigera bilder och blogga. Jag har mina off perioder ibland och då blir det så. Vi håller ju på med övervåningen med och Alfreds rum är snart färdigt så han kan flytta in. Skönt! Och det blir så fint!!
Jag är inne rätt mycket på en sida som heter swap-bot.com. Där swappar man (swap = byta) saker med varandra. Just nu har jag varit med i en Bookmark swap där man skulle göra 2 stycken bokmärken var till två stycken mottagare, mina har flugit över atlanten och hamnade i Usa alla 4!

 Jag har åkt på någon nedrans förkylning så jag ska nog krypa till sängs nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)