måndag 27 juni 2011

Sommarpresenter!

Hejsan!
Nu är det ganska fullt upp på alla plan. Mycket på gång uppe på övervåningen för att få det klart och så allt annat förstås så bloggen blir inte prio nr ett nu framöver.
Förra veckan firade vi midsommar på dagis och då gjorde jag varsitt litet kort till alla fröknar som jag hängde på en liten cellofan påse med godis. Jag tycker att det är viktigt att ge dem något för att visa uppskattning. De är så otroligt proffsiga och fina och framförallt så älskar Alfred att vara där så nog är de förtjänta det alltid! =)
Eftersom jag skulle göra nio påsar gjorde jag det enkelt för mig och köpte en hel kollektion papper på scrapbruket från Echo park springtime collection. Hade velat haft summer days men den var slutsåld och jag hittade den ingen annan stans heller. Himla fin service Scrapbruket har by the way!

Min lille son fyllde tre år i lördags och det firade vi med tårtkalas. Han fick himla mycket fina saker. Han var väldigt glad över att fylla år och sa flera gånger att det är min födelsedag i dag mamma, inte din. Haha. På kvällen ville han ligga i sin säng och "pilla tatorn lite" som han hade fått av farmor och farfar!
En något onaturlig ställning för nacken kanske?!! Jo han tyckte det var lite jobbigt. Haha de är för sköna de små liven!!
Änligen är sommaren åter här! Man får passa på att njuta. Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Härligt med kalas för de små liven! De är ju så tacksamma!

    Vad duktig du har varit med presenterna till fröknarna! Det är sånt vi fröknar alltid blir jätteglada för!

    Kram Lindha

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)