torsdag 16 december 2010

Jag vann & årets sista julkort..

.. Ja förmodligen årets sista julkort.. Tror inte jag hinner pyssla så mycket nu innan jul. Det är så mycket annat pyssel i hemmet med städning å allt som väntar nästa vecka men först ska jag jobba helgen..
Ja som rubriken lyder vann jag alltså på lottning i pysselmyrans julkorts tävling förra veckan. Och idag fick jag hem TIO omonterade stämplar!! Weeeiiiiihhhoooooooo!! Jag blev jätteglad för detta!! Tack pysselmyran!!
Nu ska jag visa er lite vad jag pysslade med för ett par dar sen!
 Detta kortet ska min morfar och hans fru få av oss. Tror inte att de går in och kollar här. ;)
Detta kortet ska vi ge till våra grannar.
Detta kort ska en god vän få. Har fått tipset om det rynkade pappersbiten från Papermazes blogg

Annars skickar vi inga handgjorda kort till de andra i år. Det blir ett fotokort på vår lille prins i år istället. Vi skickar väldigt många kort och jag hinner helt enkelt inte göra så många och så är det roligt att skicka på lillkillen med. Sanningen är också den att jag fått ganska mycket beställningar så de jag gjort till oss har jag sålt till vänner och arbetskompisar. Flera av dem tycker att det är roligare att ge bort presentkort i ett handgjort kort och jag tackar och bockar för förtroendet att få göra dem.
Detta kortet har en arbetskollega till mig beställt. Jag förstod det som så att det skulle vara lite mer modernt och har försökt så gott jag kan att få till det som hon önskade.

Vi får se om det blir någon mer uppdatering innan jul nu med pyssel. Kan bli knapert på den fronten men man vet ju aldrig. ;)
Ha en riktigt trevlig helg och 4:e advent på er allesamman!!

2 kommentarer:

  1. Så mange fine kort du har
    Klem Connie

    SvaraRadera
  2. Så många fina julkort du gjort!! :)
    Jag vill önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Massor med julkramar från Lena

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)