torsdag 9 december 2010

Hejsan!
Ikväll bjuder jag på lite nya julkort! Har fått ganska mycket beställningar i år på julkort av mina arbetskompisar. Det är roligt! Men det har resulterat i att jag inte har några handgjorda själv att skicka men det gör inte så mycket för vi ska skicka med Alfred på. Kanske hinner jag göra ett par till oss men vi får se.

Vi ska fira jul hemma hos oss i år med Chrilles familj. Vi gör så att vi delar upp oss och firar två dar för att slippa stressa så mycket och för Alfreds skull han tyckte inte det var roligt med allt ståhej förra året med två julklapps öppningar och allt. Så vi firar med min familj den 25:e. Men då ska vi vara hos mamma. Men det ska bli roligt att få fixa till det lite extra och svärmor hjälper mig med en del av maten så detta ska jag nog klara.
Nä nu ska jag ta och sova tror jag. Är trött efter en veckas jobb. Ja min arbetsvecka är slut nu. Skönt med lång helg!!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)